Beleidsverklaring Bouw Interest
Beleidsverklaring Bouw Interest
Bouw Interest is een duurzaam ontwerp-, advies- en managementbureau dat gespecialiseerd is in bouw en vastgoed. Wij kenmerken ons door een jong en ambitieus team dat openstaat voor innovatie. Ons grensverleggende karakter leidt ertoe dat wij onze verantwoordelijkheid voor de leefomgeving waarin wij actief zijn zeer serieus nemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat dan ook centraal in ons beleid.
Bij Bouw Interest kijken we niet alleen naar duurzame oplossingen, maar omarmen we ook nieuwe technologieën. Hierbij houden we rekening met de drie kernpunten in elk bouwproject: tijd, kosten en kwaliteit. Ons streven is om deze speerpunten te integreren in al onze activiteiten, met als doel duurzaamheid te bevorderen en positieve impact te creëren in de gemeenschappen waarin wij opereren.
Missie:
Bouw Interest maakt zich sterk voor duurzame projectoplossingen met de juiste balans tussen kosten en kwaliteit. Bouw Interest streeft om een leidende rol te nemen op het gebied van ontwerp, advies en management
Visie:
De ontwikkelingen binnen Real Estate & Housing (bouw en vastgoed) zijn onze core business. Bouw Interest is een onafhankelijk bureau die via het kritisch denken de meeste doeltreffende, strategische en vooruitstrevende oplossingen en adviezen kiest voor zijn klanten. Oplossingen die beantwoorden de huidige en de toekomstige markttrends en die tegelijk afgestemd zijn op het beleid inzake project ontwikkeling, duurzaamheid, wetgeving en kosten.
Om de processen en de kwaliteit van de output van de organisatie te optimaliseren, moet de bedrijfsvoering van Bouw Interest goed worden geborgd en worden geoptimaliseerd. Om dat te bewerkstelligen heeft Bouw Interest een managementsysteem opgezet en geïmplementeerd conform de eisen van ISO 9001. Het voldoen aan de verwachten van klanten en relevante belanghebbenden en het continu verbeteren van de interne organisatie staat daarin centraal.
Een combinatie van risico inventarisaties, interne projectevaluaties, klanttevredenheidsanalyses en interne audits draagt bij aan het identificeren van mogelijke verbeteringen binnen de processen van onze organisatie. Door het analyseren van informatie en het implementeren van verbeteringen op basis van deze informatie ontstaat een lerende organisatie waar continue verbetering centraal staat.
De scope van het managementsysteem is bepaald als:
“Renovatie en onderhoud in de bouw”
Document code: DOC-100 | Datum: 28-10-2023 |
Versie: 1.0 | Status: Definitief |
Eigenaar: Amin Gam | Pagina 1 van 1 |